Test - o nákupu

Často kladené dotazy

Potřebuji poradit s výběrem zboží. Na koho se mohu obrátit?

Využijte naše velikostní tabulky nebo návod, jak změřit sebe / psa. Pokud potřebujete přímo poradit s výběrem zboží, kontaktujte naši RunPoint specialistku Markétu (+420 608 538 445, marketa@runpoint.cz ).

Potřebuju pro svého psa postroj. Mohu na prodejnu přijít se psem ?

Ano, postroj na psa společně vybereme a vyzkoušíme.

Jak mohu uplatnit dárkový poukaz nebo voucher?

Každý dárkový poukaz má svůj unikátní kód, který stačí zadat při objednávce v e-shopu nebo nadiktovat u pokladny při nákupu v kamenné prodejně.

Mohu si vyzvednout objednávku z e-shopu osobně?

Ano, zboží si můžete vyzvednout osobně na naší kamenné prodejně RunPoint.cz, Bzenecká 1074/26, 323 00 Plzeň

Pokud zvolím osobní odběr na prodejně, musím před vyzkoušením zboží zaplatit?

Ne, zboží můžete na našich prodejnách vyzkoušet a poté zaplatit pouze to, které Vám bude vyhovovat. Můžete mi prodloužit dobu vyzvednutí zboží?

Můžete mi prodloužit dobu vyzvednutí zboží?

Pokud onemocníte nebo nestíháte a potřebujete termín o pár dní či týden posunout, termín vám individuálně prodloužíme. Dejte nám v takovém případě vědět na e-mail shop@runpoint.cz

Jak rychle odešlete mojí  objednávku?

U každého produktu uvádíme, za jak dlouho zboží nejpozději odesíláme. Dopravci pak obvykle zboží k zákazníkovi doručují následující pracovní den. Vždy je třeba vyčkat na email, kde jsou všechny informace uvedeny.

Co mám dělat, když neprošla platba kartou? 

Nejčastějšími důvody, proč neprošla platba kartou, jsou nesprávně zadané údaje z karty nebo nepovolené platby kartou online. Zkuste zkontrolovat uvedené. Případně objednávku můžete zaplatit převodem na bankovní účet 2201310565 / 2010 nebo vám zboží pošleme na dobírku. Pro změnu formy úhrady nás prosím kontaktujte.

Do kdy můžu vrátit nevyhovující zboží?

Zboží nám pošlete do 14ti dní od doby doručení objednávky. Zboží musí být vráceno nepoužité, bez známek opotřebení. Jak na vrácení zboží si přečtěte v sekci  VRÁCENÍ/ VÝMĚNA ZBOŽÍ A REKLAMACE

Vyměníte mi nevyhovující zboží za jiné?

Ano, v dotazníku pro výměnu a vrácení zboží nám napište za co si přejete zboží vyměnit. Před výměnou se ujistěte, že zboží, za které chcete vyměnit je dostupné, neváhej se na nás obrátit  a nechat si poradit s výběrem vhodnější alternativy -  775 335 755, shop@runpoint.cz

Kam můžu vrátit zboží?

Buď doneste zboží na naší prodejnu v Plzni, nebo nám ho pošlete na :

Runpoint.cz

Bzenecká 1055/3

32300, Plzeň

775 335 755

shop@runpoint.cz 

Za jak dlouho trvá vyřízení žádosti o výměnu či vrácení zboží?

Vaši žádost vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 14 dní.

Jak zjistím, že nákup proběhl správně?

Po provedení nákupu obdržíte e-mail s potvrzením objednávky.

Pokud nakoupím nad 1000 Kč mám dopravu zdarma i při vrácení zboží?

Bohužel nemáte. Pokud nakoupíte nad stanovenou částku dopravíme zdarma zboží k vám. Poštovné za jeho vrácení v zákonné lhůtě 14ti dnů už hradíte sami.

Jak reklamovat zboží?

I u těch nejlepších produktů se může někdy stát, že dojde na reklamaci. Nebojte se reklamovat. Proces reklamace jsme pro vás co nejvíce zjednodušili a o všechno se postaráme. Veškeré potřebné info naleznete v sekci VRÁCENÍ/ VÝMĚNA ZBOŽÍ A REKLAMACE

Rádi vám pomůžeme s výběrem