Runpoint team

Koupil sis u nás zboží, ale nesedí, zvolil jsi špatnou velikost/typ zboží? Nezoufej, u nás můžeš bez starostí zboží vyměnit za jiné a rádi ti pomůžeme i s výběrem. Výběr je pro nás nyní dokonce snazší, máme se totiž od čeho "odpíchnout " Při výběru velikosti i typu produktu.

  • Nechceš řešit výměnu, raději bys dostal své peníze zpět? Nic se neděje, při nákupu na e-shopu je to tvé právo a my ti rádi vyjdeme vstříc. 

VRÁCENÍ/VÝMĚNA

  • Vrácení nebo výměna musí proběhnout do 14 dní od převzetí nákupu 

  • Zboží nesmí být použité, poškozené, ušpiněné, musí být zakoupeno u nás

  • Vaši žádost vyřídíme CO NEJRYCHLEJI, nejpozději však do 14 dní. 

  • Při výměně se ujisti, že zboží, za které chceš vyměnit je dostupné, neváhej se na nás obrátit  a nechat si poradit s výběrem vhodnější alternativy -  608583445, shop@runpoint.cz

  • Připrav si DOKLAD - Při nákupu na e-shopu ti doklad přišel do e-mailu, při nákupu na prodejně je dokladem účtenka od prodávajícího.

  • POKRAČUJ K FORMULÁŘI NÍŽE  - Vyplň pečlivě všechna pole formuláře, odpovědi potřebujeme k umožnění co nejrychlejšího průběhu, pokud některé pole nevyplníš, nebo ho nevyplníš správně/úplně, může dojít ke zdržení celého procesu

  • Po vyplnění formuláře zboží zabal a odešli na naší adresu, nebo odnes na naší prodejnu, nezapomeň uvést adresu odesílatele a své jméno.

  • Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou. 

REKLAMACE

Na veškeré zboží se samozřejmě vztahuje záruka.

  • Připrav si DOKLAD - Při nákupu na e-shopu ti doklad přišel do e-mailu, při nákupu na prodejně je dokladem účtenka od prodávajícího.

  • Vaši reklamaci vyřídíme CO NEJRYCHLEJI, nejpozději však do 30 dní.

  • Pokračuj k vyplnění formuláře níže, Vyplň pečlivě všechna pole formuláře, odpovědi potřebujeme k umožnění co nejrychlejšího průběhu, pokud některé pole nevyplníš, nebo nevyplníš správně, může dojít ke zdržení celého procesu.

  • Po vyplnění formuláře zboží zabal a odešli na naší adresu, nebo odnes na naší prodejnu,  nezapomeň uvést adresu odesílatele a své jméno. 

Kam zaslat zboží?

Balíček máš možnost poslat poštou/kurýrem (na vlastní náklady, neposílej na dobírku) a nebo nám ho donést na prodejnu Runpoint.cz v Plzni. 

V případě zaslání zboží na adresu poštou nebo kurýrem nám zboží zašli na adresu :

V případě zaslání zboží na adresu poštou nebo kurýrem nám zboží zašli na adresu:

Bzenecká 1055/3
32300, Plzeň
608583445
shop@runpoint.cz

V případě zaslání zboží službou Zásilkovna zboží zašli na pobočku:

Amitty Hodonínská 974/23
323 00, Plzeň
Identifikátor pobočky: 692
608583445
shop@runpoint.cz

Rádi vám pomůžeme s výběrem