REKLAMACE / VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Koupil sis u nás zboží, ale nesedí, zvolil jsi špatnou velikost/typ zboží? Nezoufej, u nás můžeš bez starostí zboží vyměnit za jiné a rádi ti pomůžeme i s výběrem. Výběr je pro nás nyní dokonce snazší, máme se totiž od čeho "odpíchnout " Při výběru velikosti i typu produktu.

Nechceš řešit výměnu, raději bys dostal své peníze zpět? Nic se neděje, při nákupu na e-shopu je to tvé právo a my ti rádi vyjdeme vstříc.

VRÁCENÍ/VÝMĚNA

  • Vrácení nebo výměna musí proběhnout do 14 dní po nákupu
  • Zboží nesmí být použité, poškozené, ušpiněné, musí být zakoupeno u nás
  • Při výměně se ujisti, že zboží, za které chceš vyměnit je dostupné, neváhej se na nás obrátit  a nechat si poradit s výběrem vhodnější alternativy -  608583445,shop@runpoint.cz
  • Připrav si DOKLAD - Při nákupu na e-shopu ti doklad přišel do e-mailu, při nákupu na prodejně je dokladem účtenka od prodávajícího.
  • POKRAČUJ K FORMULÁŘI NÍŽE  - Vyplň pečlivě všechna pole formuláře, odpovědi potřebujeme k umožnění co nejrychlejšího průběhu, pokud některé pole nevyplníš, nebo ho nevyplníš správně/úplně, může dojít ke zdržení celého procesu
  • Po vyplnění formuláře zboží zabal a odešli na naší adresu, nebo odnes na naší prodejnu, do balíčku vlož pouze informaci, zda se jedná o reklamaci/výměnu či vrácení a nezapomeň uvést adresu odesílatele a své jméno.
  • Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou. 

REKLAMACE

Na veškeré zboží se samozřejmě vztahuje záruka.

  • Připrav si DOKLAD - Při nákupu na e-shopu ti doklad přišel do e-mailu, při nákupu na prodejně je dokladem účtenka od prodávajícího.
  • Vaši reklamaci vyřídíme CO NEJRYCHLEJI, nejpozději však do 30 dní. 
  • Pokračuj k vyplnění formuláře níže, Vyplň pečlivě všechna pole formuláře, odpovědi potřebujeme k umožnění co nejrychlejšího průběhu, pokud některé pole nevyplníš, nebo nevyplníš správně, může dojít ke zdržení celého procesu.
  • Po vyplnění formuláře zboží zabal a odešli na naší adresu, nebo odnes na naší prodejnu, do balíčku vlož pouze informaci, zda se jedná o reklamaci/výměnu či vrácení a nezapomeň uvést adresu odesílatele a své jméno. 

NAŠE KONTAKTNÍ ADRESA
runpoint s.r.o.

Markéta Myslivcová
Bzenecká 1055/3
32300
Plzeň
608583445
 
MŮŽEŠ NÁM ZBOŽÍ POSLAT I NA ZÁSILKOVNU: Hodonínská 974, 323 00 Plzeň 1 - Severní Předměstí, 608583445

 

ADRESA NAŠÍ PRODEJNY

RUNPOINT s.r.o.
Bzenecká 26, Plzeň 323 00