O nákupu
PODMÍNKY OCHRANY OSOBNÍCH ÚDAJŮ
ČASTO KLADENÉ DOTAZY:
- Co mám dělat, když neprošla platba kartou?
Nejčastějšími důvody, proč neprošla platba kartou, jsou nesprávně zadané údaje z karty nebo nepovolené platby kartou online. Zkuste zkontrolovat uvedené. Případně objednávku můžete zaplatit převodem na bankovní účet 2201310565 / 2010 nebo vám zboží pošleme na dobírku. Pro změnu formy úhrady nás prosím kontaktujte. - Potřebuji poradit s výběrem zboží. Na koho se mohu obrátit?
Využijte naše velikostní tabulky nebo návod, jak změřit sebe / psa. Pokud potřebujete přímo poradit s výběrem zboží, kontaktujte naši RunPoint specialistku Markétu (+420 608 538 445, marketa@runpoint.cz ). - Mohu zboží vrátit / vyměnit?
Do 14 dnů od zakoupení zboží máte právo odstoupit od smlouvy a zboží vrátit bez udání důvodu. V případě špatně zvolené velikosti vám zboží rádi vyměníme. Přečtěte si jak na to v sekci REKLAMACE / VRÁCENÍ ZBOŽÍ
- Mohu si vyzvednout objednávku z e-shopu osobně?
Ano, zboží si můžete vyzvednout osobně na naší kamenné prodejně RunPoint, Bzenecká 1074/26, 323 00 Plzeň
- Jak mohu uplatnit dárkový poukaz nebo voucher?
Každý dárkový poukaz má svůj unikátní kód, který stačí zadat při objednávce v e-shopu nebo nadiktovat u pokladny při nákupu v kamenné prodejně. - Jak reklamovat zboží?
I u těch nejlepších produktů se může někdy stát, že dojde na reklamaci. Nebojte se reklamovat. Proces reklamace jsme pro vás co nejvíce zjednodušili a o všechno se postaráme. Veškeré potřebné info naleznete v sekci REKLAMACE / VRÁCENÍ ZBOŽÍ